Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri Selangor (20 Mei 2014)

0 782

Jawatan kosong di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor. Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi jawatan kosong di bawah.

selangor
Warganegara Malaysia yang terdiri daripada ANAK NEGERI SELANGOR yang berkelayakan dan berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan adalah dipelawa untuk memohon bagi mengisi kekosongan jawatan kontrak seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Kerajaan Negeri Selangor

Jawatan Kosong:

  1. Akauntan Gred W41

Syarat Kelayakan:
Untuk memohon jawatan kosong di atas, sila muat turun iklan/syarat kelayakan di sini.

Cara Memohon:
Permohonan boleh dibuat dengan melengkapkan Borang IPK.SEL.1 yang boleh diperolehi melalui laman sesawang www.selangor.gov.my atau di kaunter Bahagian Pengurusan Sumber Manusia, Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Tingkat 3, Bangunan SSAAS, 40503 Shah Alam, Selangor.

Semua borang permohonan hendaklah dilengkapkan dan disertakan dengan salinan sah Kad Pengenalan, Sijil Lahir, Sijil-sijil Persekolahan, kelulusan akademik beserta sekeping gambar berukuran passport. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil ke sesi temuduga. Pemohon-pemohon yang tidak menerima jawapan selepas tiga (3) bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya. Sila kemukakan permohonan ke alamat berikut:

SETIAUSAHA BAHAGIAN
BAHAGIAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA
CAWANGAN PERKHIDMATAN
TINGKAT 3, BANGUNAN SSAAS
40503 SHAH ALAM
SELANGOR

Tarikh Tutup: 20 Mei 2014

Jawatan Kosong Terkini Kerajaan Negeri Selangor

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma