Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong PERKESO (27 Jun 2014)

0 611

Jawatan kosong terkini Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO). Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

perkeso
Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) ditubuhkan pada tahun 1971 di bawah Kementerian Sumber Manusia (sebelum ini dikenali sebagai Kementerian Buruh) untuk melaksana dan mentadbir Skim-skim Keselamatan Sosial di bawah Akta Keselamatan Sosial Pekerja, 1969, iaitu Skim Bencana Pekerjaan dan Skim Keilatan. Di bawah skim-skim ini, pekerja diberi perlindungan berkaitan bencana pekerjaan termasuk kemalangan semasa menjalankan pekerjaan, penyakit khidmat, keilatan dan kematian.

Di antara fungsi yang dilaksanakan oleh PERKESO ialah mendaftar dan memastikan caruman majikan dan pekerja, memproses tuntutan dan membayar faedah kepada pekerja yang ditimpa malang dan orang tanggungannya. Di samping itu, PERKESO juga menyediakan faedah pemulihan jasmani dan vokasional serta memupuk kesedaran keselamatan dan kesihatan pekerjaan.

Pada Julai 1985, status PERKESO sebagai Jabatan Kerajaan telah diubah kepada sebuah Badan Berkanun. Manakala pada 1 Januari 1992, PERKESO telah melaksanakan sistem saraannya sendiri, iaitu Sistem Saraan Baru PERKESO (SSBP).

Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) mempelawa calon yang berkelayakan dan berintegriti untuk mengisi jawatan berikut:

Jawatan Kosong Terkini Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO)

Jawatan Kosong:

  1. Juruanalisa Sistem Gred 28
  2. Juruanalisa Sistem Gred 27
  3. Juruanalisa Sistem Gred 26
  4. Juruanalisa Sistem Gred 25
  5. Juruanalisa Sistem Gred 24
  6. Pengurus Kes Gred 23
  7. Penolong Pengurus Kes Gred 19
  8. Pegawai Eksekutif Gred 19

Syarat Permohonan
Untuk melihat syarat permohonan sila layari iklan jawatan kosong di sini dan klik pada jawatan kosong yang ingin dipohon.

Cara Memohon:
Untuk memohon jawatan kosong di atas, sila pohon jawatan kosong secara online di sini.

Tarikh Tutup: 27 Jun 2014

Jawatan Kosong Terkini Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma