Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Universiti Teknologi MARA (UiTM) Johor (23 Julai 2014)

0 675

Jawatan kosong terkini Universiti Teknologi MARA (UiTM) Johor. Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

uitm
Bukan sedikit sumbanganmu. UiTM Johor melakar sejarah di negeri Johor Darul Ta’zim ini pada tahun 1983. Kampus pertamanya di Bukit Siput telah dirasmikan pembukaannya oleh Dato’ Abd. Ajib bin Ahmad, Menteri Besar Johor pada ketika itu. Atas keperluan yang kian berganda, lokasi UiTM Johor kini berpindah ke bangunan yang lebih besar dan selesa iaitu di Segamat Baru pada tahun 1985.

Pada tahun 1990, UiTM Johor telah tersergam indah di KM12, Jalan Muar-Segamat di atas tanah kurniaan pemerintah negeri. Di sini, UiTM Johor telah berkembang pesat dengan memenuhi tanggungjawab sebagai kampus UiTM Negeri. Kampus Segamat ini menempatkan empat (4) buah fakulti iaitu Fakulti Perakaunan, Fakulti Pengurusan Perniagaan, Fakulti Pengurusan Maklumat dan Fakulti Sains Komputer & Matematik. UiTM Johor juga mempunyai sebuah kampus kota yang terletak di Bandaraya Johor Bharu.

UiTM Johor kini dilengkapi dengan pelbagai infrastruktur pengajaran & pembelajaran serta kemudahan riadah dan rekreasi yang menjadikannya sebagai sebuah institusi pengajian tinggi yang disegani. Yang pasti, UiTM Johor akan berterusan menempa nama gemilang sebagai bukti keluhuran budi dan kemurnian jati diri anak bangsa dan pertiwi.

Universiti Teknologi MARA (UiTM) Johor mempelawa calon yang berkelayakan dan berintegriti untuk mengisi jawatan berikut:

Jawatan Kosong Terkini Universiti Teknologi MARA (UiTM) Johor

Jawatan Kosong:

  1. Pembantu Hal Ehwal Islam Gred S17
  2. Pembantu Kesatria Gred S17
  3. Pembantu Tadbir Kewangan Gred W17

Syarat Permohonan:
Calon yang berminat, bolehlah membaca syarat permohonan dengan memuat turun iklan jawatan kosong di sini.

Cara Memohon:
Untuk memohon jawatan kosong di atas, sila mohon jawatan kosong dengan mendapatkan borang di sini.

Sila kemukakan permohonan kepada:

TIMBALAN PENDAFTAR
BAHAGIAN PENTADBIRAN
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA CAWANGAN JOHOR
KAMPUS SEGAMAT
KM. 12, JALAN MUAR
85000 SEGAMAT
JOHOR DARUL TA’ZIM
No Tel : +(607)-935 2338 / 2020 / 2273 / 2272

Tarikh Tutup: 23 Julai 2014

Jawatan Kosong Terkini Universiti Teknologi MARA (UiTM) Johor

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma