Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD) (7 November 2014)

0 841

Jawatan kosong terkini Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD), Negeri Sembilan. Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi jawatan kosong di bawah.

logo mppd
Majlis Perbandaran Port Dickson telah di isytiharkan sebagai Majlis Perbandaran dengan rasminya pada 2 Februari 2002. Ianya mempunyai kawasan seluas 140.32 km persegi (54.18 batu persegi). Kawasannya dibahagi kepada dua iaitu operasi seluas 35.87 km persegi manakala kawasan kawalan seluas 104.45 km persegi. Keluasan pusat bandar Port Dickson ialah 395.5 ekar atau 160.1 hektar. Sepanjang pantai Port Dickson memaparkan ciri perbandaran peranginan tepi pantai yang serba moden, kawasan pendalamannya pula menggabungkan adunan aktiviti pertanian, perdagangan dan perindustrian.

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang yang berkaitan adalah dipelawa untuk mengisi jawatan kosong di Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD), Negeri Sembilan seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD) Negeri Sembilan

Jawatan Kosong:

  1. Pegawai Perhubungan Awam Jawatan Terbuka Gred 41

Cara Memohon:
Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong di Majlis Perbandaran Port Dickson, sila muat turun borang jawatan kosong di sini.

KM1, Jalan Pantai, 71009 Port Dickson,
Negeru Sembilan.
Tel : 06-6471122
Email : [email protected]

Tarikh Tutup: 7 November 2014

Jawatan Kosong Terkini Majlis Perbandaran Port Dickson (MPPD) Negeri Sembilan

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma