Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT) (12 November 2014)

0 777

Jawatan kosong di Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT), Johor. Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

majlis daerah kota tinggi
Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT), Johor mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi jawatan kosong seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT) Johor

Jawatan Kosong:

  1. Pembantu Penguatkuasa Gred N17 (6 Kekosongan)

Syarat Permohonan
Untuk melihat syarat permohonan sila muat turun iklan jawatan kosong di sini.

Cara Memohon:
Permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh diperolehi di pejabat Majlis Daerah Kota Tinggi dengan bayaran RM1.00 senaskah atau boleh dimuat turun di sini dan bayaran borang permohonan hendaklah dibuat menggunakan kiriman wang pos.

Borang permohonan mestilah disertakan dengan salinan kad pengenalan, sijil kelahiran dan sijil-sijil persekolahan, kelulusan akademik (termasuk Ijazah , Diploma – jika berkenaan), transkrip keputusan peperiksaan semua semenster serta sekeping gambar berukuran pasport. Semua dokumen hendaklah di SAHKAN daripada salinan asal. Borang-borang permohonan hendaklah diiisi dengan lengkap dan dihantar kepada:-

Yang Dipertua
Majlis Daerah Kota Tinggi
Jalan Padang
81900 Kota Tinggi

BORANG PERMOHONAN YANG TIDAK LENGKAP AKAN DITOLAK. Hanya calon yang layak selepas ditapis sahaja akan dihubungi untuk sesi temuduga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

Tarikh Tutup: 12 November 2014

Jawatan Kosong Terkini Majlis Daerah Kota Tinggi (MDKT)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma