Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan (13 Julai 2014)

0 849

Jawatan kosong terkini Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan. Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

Kerajaan Negeri Kelantan
Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri Kelantan ditubuhkan pada 25 Jun 1959 dan Ia memainkan peranan penting dalam aspek Pengurusan Sumber Manusia Negeri Kelantan. Bidang tugas yang terdapat dalam Suruhanjaya ini termaktub dalam Perlembagaan Negeri dan ia bertanggungjawab terhadap semua kategori kakitangan Perkhidmatan Awam Negeri Kelantan iaitu merangkumi semua jawatan daripada Kumpulan Pengurusan Tertinggi, Kumpulan Pengurusan Profesional dan Kumpulan Sokongan.

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi jawatan kosong di Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan

Jawatan Kosong:

  1. Penolong Pengarah Hubungan Seranta
  2. Pegawai Seranta
  3. Penolong Pegawai Operasi
  4. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)

Syarat Permohonan:
Calon yang berminat, bolehlah membaca syarat permohonan dengan memuat turun iklan atau syarat lantikan jawatan kosong di sini.

Cara Memohon:
Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan hendaklah menghantar surat permohonan dan resume ke alamat berikut:
Pengarah,
Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan,
Tingkat Atas, Blok 7,
Kompleks Kota Darulnaim
15503, Kota Bharu,
Kelantan.

Tarikh Tutup: 13 Julai 2014

Jawatan Kosong Terkini Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri Kelantan

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma