Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) (18 September 2014)

0 641

Jawatan kosong terkini Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM). Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

logo uiam
Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) menawarkan pelbagai peluang unik kepada pelajar untuk kecemerlangan akademik serta perkembangan kerjaya dan individu. Universiti ini komited terhadap pendekatan yang menyeluruh dan komprehensif dalam menawarkan program-program pendidikan tinggi dan menganggap menimba ilmu itu sebagai satu ibadah. Dengan menggabungkan sumber ilmu wahyu ke dalam kurikulum sains dan sastera, UIAM dapat menyumbang kepada tradisi keintelektualan dan juga peningkatan jatidiri di dalam masyarakat.

UIAM menggunakan Bahasa Inggeris sebagai bahasa pengantar di dalam program pengajian serta di dalam operasi hariannya manakala Bahasa Arab pula digunakan di dalam program Ilmu Wahyu dan Warisan Islam, Sains Kemanusiaan (Kesusasteraan Bahasa Arab) dan Undang-Undang (Shari’ah). Penggunaan dua bahasa ini menggambarkan salah satu daripada misi universiti iaitu keantarabangsaan.

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup iklan untuk mengisi jawatan kosong di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)

Jawatan Kosong:

  1. Assistant Professor (International Institute For Halal Research & Training
  2. Assistant Information System Officer (F29)

Syarat Permohonan:
Calon yang berminat, bolehlah membaca syarat permohonan dengan melayari iklan jawatan kosong di sini.

Cara Memohon:
Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong UIAM boleh mengemukakan permohonan di sini.

Tarikh Tutup: 18 September 2014

Jawatan Kosong Terkini Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma