Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Jabatan Perdana Menteri (JPM) (31 Oktober 2014)

0 554

Jawatan kosong di Jabatan Perdana Menteri (JPM). Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

jabatan perdana menteri (jpm)
Jabatan Perdana Menteri (JPM), yang sebelum ini dikenali sebagai Pentadbiran Am, JPM telah disusun semula menjadi sembilan (9) bahagian iaitu Bahagian Inovasi & Pengurusan Sumber Manusia (BIPSM), Bahagian Kewangan (B.Kew), Bahagian Pembangunan (B.Pemb), Bahagian Akaun (BA), Bahagian Khidmat Pengurusan (BKP), Bahagian Audit Dalam, Unit Komunikasi Korporat (UKK), Bahagian Pengurusan Acara & Pejabat Penasihat Undang-Undang. Kesemua sembilan (9) bahagian tersebut berada di bawah tanggungjawab Timbalan Ketua Setiausaha Kanan dan dibantu oleh dua (2) Timbalan Ketua Setiausaha iaitu Timbalan Ketua Setiausaha Pengurusan TKSU (P) dan Timbalan Ketua Setiausaha Kewangan dan Pembangunan TKSU (K&P).

Jabatan Perdana Menteri (JPM) mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi jawatan kosong seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Jabatan Perdana Menteri (JPM)

Jawatan Kosong:

  1. Pembantu Perangkaan Gred E17

Cara Memohon:
Permohonan hendaklah dibuat di portal pekerjaan JobsMalaysia dengan Carian Majikan “Jabatan Perdana Menteri” seperti gambar dibawah:

jawatan kosong jabatan perdana menteri

Tarikh Tutup: 31 Oktober 2014

Jawatan Kosong Terkini Jabatan Perdana Menteri (JPM)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma