Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Jawatan Kosong Zakat Pulau Pinang (ZPP) (15 November 2014)

0 816

Jawatan kosong di Zakat Pulau Pinang (ZPP). Pemohon adalah dipelawa untuk mengisi beberapa jawatan kosong di bawah.

logo zakat pulau pinang zpp
ZAKAT PULAU PINANG, MAINPP merupakan sebuah organisasi yang menguruskan kutipan dan agihan zakat di negeri Pulau Pinang. Visi kami adalah untuk menjadi sebuah organisasi terunggul dan berwibawa dengan bermisikan pengurusan dana zakat dengan adil, cekap, telus dan berkesan serta menyedar dan mendidik umat Islam untuk menunaikan kewajipan berzakat di Zakat Pulau Pinang, MAINPP ke arah kesempurnaan ibadah. Sebagai makluman, Zakat Pulau Pinang, MAINPP mempunyai tujuh buah kaunter cawangan selain di Ibu Pejabat di Bandar Perda, Bukit Mertajam bagi memberi kemudahan kepada masyarakat Islam khususnya di Pulau Pinang bagi mendapatkan perkhidmatan pembayaran zakat mahupun bantuan daripada sumber zakat.

Zakat Pulau Pinang (ZPP) mempelawa calon-calon Warganegara Malaysia yang berkelayakan dalam bidang-bidang yang berkaitan untuk mengisi jawatan kosong seperti berikut:

Jawatan Kosong Terkini Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB)

Jawatan Kosong:

  1. Jururawat Haemodialisis

Syarat Permohonan
Untuk melihat syarat permohonan sila layari iklan jawatan kosong di sini.

Cara Memohon:
Calon-calon yang berminat dengan jawatan kosong di atas adalah dipelawa mengisi Borang Permohonan Jawatan dan mengemukakan surat permohonan dengan menyatakan jawatan yang dipohon beserta keterangan peribadi yang lengkap (resume/curriculum vitae) mengenai kelayakan dan pengalaman, salinan sijil-sijil akademik dan transkrip akhir, kad pengenalan, sijil kelahiran, nombor telefon untuk dihubungi dan sekeping gambar berukuran passport (tidak dikembalikan) selewat-lewatnya pada 15 November 2014 kepada:

PENGURUS BESAR
ZAKAT PULAU PINANG
MAJLIS AGAMA ISLAM NEGERI PULAU PINANG
NO 4, JALAN PERDA SELATAN, BANDAR PERDA
14000 BUKIT MERTAJAM, PULAU PINANG

Tarikh Tutup: 15 November 2014

Jawatan Kosong Terkini Zakat Pulau Pinang (ZPP)

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma