Info Kerjaya Malaysia
https://xporn.desi
dailypornhd.pro
indianpornxxx.cc

Buat 3 Perkara Ini & Confirm Diambil Bekerja Walaupun Tak Ada Pengalaman Kerja!

0 953

“Saya tak ada pengalaman bekerja sebelum ini! Sebab itulah saya tidak diterima bekerja dimana-mana syarikat atau jabatan semasa membuat permohonan kerja.”

Kalau itu yang anda jawab ketika memberikan jawapan pada soalan yang ditanya oleh panel penemuduga, maka dengan secara sah juga anda tidak akan mendapat pekerjaan pada masa yang terdekat!

Ada 3 cara yang boleh anda amalkan yang membuatkan majikan ambil anda bekerja walaupun anda tidak mempunyai pengalaman bekerja sebelum ini. Apa rahsianya? Tengok kat sini je ok!

3 TIPS CONFIRM DIAMBIL KERJA WALAUPUN TIDAK MEMPUNYAI PENGALAMAN BEKERJA

Jangan risau kalau sebelum ini anda tidak mempunyai pengalaman bekerja! Amalkan 3 perkara ini dan dengan hasil izin Allah serta atas usaha anda, confirm anda diambila bekerja oleh majikan pada masa yang akan datang.

Apakah 3 tips tersebut? Ini rahsianya ya!

1. Resume

  • Apa yang penting disini, buat resume mohon kerja anda berpandukan iklan jawatan kosong yang diiklankan oleh syarikat tersebut ya!
  • Lain company lain requirement yang mereka perlukan. Jadi, buat resume berdasarkan kemahuan syarikat yang ditulis dalam iklan jawatan kosong tersebut.

2. Tanya Soalan

  • Penting disini untuk anda bertanyakan soalan yang bijak semasa interview dijalankan.
  • Wajib disini untuk anda sediakan soalan kerana ia menunjukkan bahawa anda serius untuk mendapatkan jawatan yang diiklankan.
  • Antara soalan yang boleh ditanya ialah:

    a) Seberapa cepat Cik/Tuan/Puan ingin tempatkan pekerja baru untuk menjawat jawatan ini?
    b) Bilakah dan bagaimanakah penilaian prestasi diberikan kepada pekerja di syarikat ini?

  • Rujuk: 7 Soalan Terkini Yang Boleh Ditanya Selepas Interview. Jangan Diam Bila Disoal “Ada Apa-Apa Soalan Tak?”

3. Jawab Soalan

  • Kadangkala panel penemuduga akan bertanyakan soalan yang tidak masuk akal kepada calon.
  • Jangan cepat melatah ya! Bertenang dan jawab soalan dengan logik akal dan berikan contoh yang baik untuk menyelesaikan masalah yang diberikan.
  • Gunakan Teknik 3K iaitu Keadaan, Kekuatan dan Kejayaan. Sesuaikan dengan diri anda atau berdasarkan kajian yang anda lakukan pada jawatan, jabatan atau syarikat tersebut.

Selepas ini pergi je interview dengan penuh semangat ya! Pastikan anda ikuti tips yang dikongsikan ini. Jangan lupa, share dengan kawan-kawan yang lain juga ya!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

sex không che having a hard boner in her throat makes hotty very lusty. sex videos pledges fucking dildos. wild doggy style at the kitchen.black porn

Join Chanel Telegram Info Kerjaya Semasa Secara Percuma